Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.11.2009 20:25 - Кои са подяволите office 1 superstore, Vivatel/com, BTK-a?
Автор: golichka Категория: Други   
Прочетен: 2878 Коментари: 8 Гласове:
1



Скапан ден.От към късмет нула, за нерви направо е цял джакпот. Денят завърши с гневът ми към въпросната верига office 1 superstore. Спират ми тела от вивател/ком ( ходи ги разбери и тия кои са). След установяването, че е спрян си счупвам краката да го плащам.Къде, къде в office 1 superstore за по-бързо (и близо). Отивам, питам дали може и плащам.Издават ми от онези easypay бележки и ми казват да звънна на оператор, за да се сдобия с телефон. Излизам и завъртам на оператор. Звъня над 10 пъти, никой не ме отразява. След час пробвам още нямам телефон!? Пак пробвам да се свържа с оператор, нищо. Вече бях на ръба на нервна криза. Един от вивател/ком ми звъни да ме пита , аджаба фактурата получила ли съм си на посочения адрес!? Обясних му, че съм и телефона е платен преди час и нещо. Господина ми вика "добре" и затвори. Почаках си още малко и пак нямах телефон.Звъня на оператор(сигурно за стотен път) и най-после ми вдигнаха. Учтивия господин ме разпита до 9-то коляно и накрая се изцепи: -Съжаляваме, но плащане по вашата фактура няма! Обясних преди колко време съм платила, прочетох му какво пише на "касовата бележка" и като стигнах до това къде съм платила, той ме прекъсна: -office 1 superstore ли казахте?Ние не работим с тях, те имат договор с мтел, но с нас не! Онемявам и тъпо питам, какво трябва да направя, за да имам телефоооооон. В отговор получих: -Ми върнете се и ако си пазите бележката , поне да ви върнат парите. След този отговор, вече бях бясна и излязла от обувките си, предвид шибания ден. И се замислих, защо office 1 superstore ти дава положителен отговор, за нещо, което явно не е така? Ама office 1 superstore приемат месечни плащания за БТК!? А БТК-а не са ли едно с Вивател/ком? И баси, защо не се разберат кой с кого работи?От office 1 superstore защо ми поискаха последните 3 цифри от ЕГН-то тогава? Омръзна ми да се разправям с глупости! Утре ще трябва да си губя времето ... А госпожицата на касата ще е меко казано удушена! Сега се чудя къде отидоха парите? И платих ли си телефона подяволите? Искам да крещя, толкова съм ядосана. И ми писна и от интриганти. Искам и онази мухла да си завре любопитството в онова тъмно място, че вече ми идва в повече. Искам да тегля гласно по една дълга на всички, които ми скапаха деня!Останах си с мислените благословии, защото етикета не позволява!????? Майната му на етикета! Айде със здраве...



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - И аз не ги знам офис ...
16.11.2009 21:17
И аз не ги знам офис уан кои са, покрай нас няма такива;р Плащам си сметката в Билла ;-) Дай аз да ти взема парите за телефона, поне по надежно ще е.;ррр Шегувам се! Ако беше така, щеше да си плащаш сметките при мен, но явно докато не стане както трябва, няма да проработи...за което много се радвам, че няма да съм в такива ситуация както ще бъде въпросната госпожица.
Усмихни се, след буря се появява слънчице.
Една голяма уснивка :-))) с {}

lady-friend
цитирай
2. анонимен - Определено бих ти ...
16.11.2009 21:27
Определено бих ти поверила всичко! Знам, че идва слънце, но аман от бури :)

Пак търпя само теб! А ти ме търпиш, за да мрънкам, за което освен усмивки, многооооооо те прегръщам и целувам и дано утре си те видя!

Golichka
цитирай
3. анонимен - :-| Кофти. . . Но от ц?...
18.11.2009 12:33
:-| Кофти...
Но от цялата работа можеш само да разбереш колко е хубаво да си без GSM :-)
Като едно време:-)

Preor
цитирай
4. анонимен - @Preor от цялата ра?...
18.11.2009 12:36
@Preor от цялата работа разбрах, че всичко е една каша.
Няма установен ред, нямаме дисциплина от там идва проблема с работата с хора.От там идва и загубата на време и нерви.

И защо да се откзвам от технологично удобство, след като нещата са прости.

Аз НЕМОГА без телефон(GSM). Сигурно говоря повече по него, отколкото да комуникирам в нета.

Golichka
цитирай
5. анонимен - :-) На тебе ти тряб...
18.11.2009 13:34
:-) На тебе ти трябва една седмица някъде в стара планина с хубава компания и без обхват :-) Обзалагам се, че няма и да се сетиш за телефона колко ти липсва :-)
Съвет от мен за да избегнеш такива каши:
- направи си сметка с VISA ELECTRON. Вкарваш вътре 50 лв. и като дойде сметката, само сядаш у вас пред компа и плащаш директно на който ти е кеф.
Удобно е -не се разкарваш по офиси и каси....

Preor
цитирай
6. анонимен - @Preor ахаххаха на ?...
18.11.2009 16:59
@Preor ахаххаха на мен ми трябва повече от това даже. Бих издържала не повече от три дни обаче. :)
За картата идеята е добра :)

Golichka
цитирай
7. анонимен - @Golichka, аз мога по?...
19.11.2009 00:06
@Golichka, аз мога повече от седмица без телефон.ррр Хи хи не вярвам да ти е нещо непоснато, но някъде в планината ако отидеш, че чудя повече от 3 дни как би издържала;ррр Хи хи ест, без телефон, нет, мен ....:P~
Спокойна нощ, хубав и ползотворен ден! :-)

lady-friend
цитирай
8. анонимен - Ау приятелко, на...
19.11.2009 10:36
Ау приятелко , нали знаеш, че ще те взема с мен, ако няма да имам телефон. Повече от три дни? Този с който съм трябва незнам какъв да е, за да успява да ме забавлява, че да издържим :))))))))

Усмихнат ден, дано моят е хубав :)

п.с. Седмицата е гадна приятелко!

Golichka
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: golichka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 130409
Постинги: 104
Коментари: 65529
Гласове: 3493
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930