Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2009 21:28 - Тежка седмица...
Автор: golichka Категория: Други   
Прочетен: 2481 Коментари: 8 Гласове:
0



Не ми се пише, то си и личи напоследък. Малко ме сръчкаха за това, но има и такива моменти. От понеделник е един безсънен ад. Работа, работа, многооооооо работа. Телефоните не спираха и имах чувството, че всеки ми знае имената.Хора, многоо хора с много претенции и липса на време.Тичане по лични задачки, срокове, учене и естествено не пропуснах да разпусна. Та тази седмица си останах с каненето да се наспя. Във вторник вече бях като изцеден лимон. В сряда една хубава вечеря с моята приятелка и нейни колежки. Прибрах се в един и нещо, и пак мрънках на сутринта, че ми се спи. Мислех си, че след работа това ще правя. Да ама не! В четвъртък всички се сетиха за мен. Бифш колега ми звънна, че е в София, други дружки за по кафе. Мда след работа коктейл и решено диско. Което мина добре. Не че се оплаквам ама се прибрах в 4 сутринта, а в 6 станах за кормуване . Как го направих и аз незнам. Помолих да карам със слънчеви очила, че само слънцето ми липсваше в оченцата, които едва отварях. Замислям се, че или кризата е ударила дискотеките, или вече не са модерни?! Нямам идея кое от двете е, но предвид броя на хората и игрите, които са пуснали не вървят на добре. В петък беше по-приемлив ден. Почти оцелях на работа и успях да се докопам до кревата аламинут след края на деня. Събота беше нещо като двучасов работен ден. Един от клиентите държеше аз да съм там. Еми замъкнах си д-то, имах ли избор? Като се замисля избор имах, ама интереса надделя. После завършихме с малко шопинг и вечеря с моята дружка. И от днес се оплаквам пък. Сестра ми успя да ме събуди в 5 сутринта, преживях го! При втория ми опит да спя, майка ми звънна по тел да ме подсети, че леля има рожден ден. Добре де, помолих я, че все ги забравям, ама не в 8 сутринта бе маме... Излюпих се, искам не искам кафе, малко музика, събрах си мислите и от 13 часа до сега решавах листовки. Бъгнах се вече.Хвърлих ги, к"вото стане.По тъпи неща не съм учила признавам.Правилника ми харесваше повече. Като се замисля, че това не е краят на моята неделя и ми става лошо. Сега трябва да разцъкам Excel, за да пиша оферта. Предвид, че ще закъснявам, защото съм на изпит си замъкнах домашното в нас. И така, за да не губя време след още малко настройки се стягам да работя. Луда ли съм, ама срокове тц. Отивам да си спретна мюсли с плодчета, мляко и мед и ще видя какви ще ги свърша с моя вече неадекватен мозък. Да не пропусна, какви талончета раздават в дискотеките. Вече дават и награди ахаххахах. Криза ли бе да я опишеш... Ако се съмнявате в късмета си, то ваЧия номер може да го спомогне :) image П.С. Емо , само да си се оплакал хахахха :P Успешна седмица на всички :)


Тагове:   бъг,


Гласувай:
0



1. анонимен - Ee Замрази време?...
15.11.2009 21:37
Ee Замрази временно блога

Val
цитирай
2. анонимен - Val :) Това крити...
15.11.2009 21:46
Val :)

Това критика ли беше? :)

Golichka
цитирай
3. анонимен - Успешна седмица и ...
15.11.2009 21:46
Успешна седмица и ще стискае палци за изпита :)

емо
цитирай
4. анонимен - Емо :), благодаря.
15.11.2009 21:53
Емо :), благодаря.

Golichka
цитирай
5. анонимен - Ще стискам палци ...
15.11.2009 22:42
Ще стискам палци ако имам такова време, да се обадиш като свършиш изпита, ще си оставя телефона в джоба! ;-)
Ще пропусна мрънкането, защото трябва да се изпиша.
Понеже си фен на филмите, гледай : 2012. Някой не е спряла да го коментира, и че българите няма да имат толкова пари за да се качат за спасение...
Но аз измислих, на рож. ми ден отиваме да гледаме Аватар. ;-) Нали няма да празнувам, ще се отдам на кино;рррр

lady-friend
цитирай
6. анонимен - Благодаря прия?...
15.11.2009 22:56
Благодаря приятелко :)

Стига да съм в кондиция може да мина и да се похваля лично, но със сигурност ще узнаеш какво е станало първа :)

Съгласих се за филма и рд-то ;)
Мда мислех да го гледам 2012, но времето все не стига :)

Сега не мрънкам, хванах му цаката на офертите с приложени снимки , става готино, да видим крайния резултат.До 24 часа искам да съм готова, но 2 листа артикули си е множко ;)

Ще взема да ти открия приятелска мрън категория да пишеш :)

П.С боли ме глава, тц ...

Golichka
цитирай
7. анонимен - Да не си посмяла. ...
15.11.2009 23:07
Да не си посмяла.Никакви блогерски секции.. 8-X :dang::sux:
Лека и сладка нощ :-) {{{}}}

lady-friend
цитирай
8. анонимен - 24:00 и съм готова :P ...
15.11.2009 23:59
24:00 и съм готова :P иех, доволна съм...

Айде за секцията от мен да мине хи хи

лека и сладки :)

Golichka
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: golichka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 130092
Постинги: 104
Коментари: 65529
Гласове: 3493
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031